شاهدان بصیر

خرید بک لینک
همیشه وقتی میهمون داریم خودمونو آماده میکنیم . دوست داریم همه چی مرتب باشه .

فردا داره برامون مهمون میاد اونم از نوع خاصش

چقد آماده ایم ؟!!!!

چه حرفایی برا گفتن داریم ؟

اصلا چی بگیم ؟

بگیم بعد شما ما چیکار کردیم ؟

شهدا فقط یاد گرفتیم بگیم شرمنده ایم و باز هم میگیم شرمنده ایم .بعد از شما ما ...

بعداز شما ما ........ما ....دستمون خالیه ....خالی

آخه چی بگم

الان که دارین میایین تو رو خدا بازم خودتون دست بکار بشین . نکنه دست از کار

بکشین ، ما دیگه دل و دماغ هیچ کاری نداریم چشم امیدمون شمایید .

یا علی ،

فردا همه میاییم استقبالتون . شاید تنها کاریه که از دستمون برمیاد . از این همه

ضعف و ناتوانی خسته شدیم . دستمونو بگیرید .

دستمون خالیه . ...خالیه .....خالی

شیراز - یکم بهمن 1394- میدان شهدا ... میعاد با شهیدان . بیعت دوباره .

یا علی ....منتظریم

نسیم سحر ...

ما را در سایت نسیم سحر دنبال می‌کنید

برچسب: شاهدان بصیر, نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 1:36

صفحه بندی