
دوباره عازم توام و دلم بی تاب تر از همیشه است
لحظه های دلتنگی ام را برا تو گذاشته ام فقط من و تو
دلم میخواد وقتی میام پیشت تمام دردامو درمان کنی . خودت میدونی حالم با تو خوبه . پس با من باش
من محتاج تر از همیشه به سمتت میام .
اقا جان همه چیو خودت درستش کن .
نسیم سحر ...ما را در سایت نسیم سحر دنبال میکنید
برچسب: واسه خوشبختیمون بازم خودت, نویسنده: بازدید: 90