نسیم سحر

خرید بک لینک

خدایا روزای سختی شده برام ، به هرکسی اعتماد کردم ناامید شدم

چرا ما آدما یادنمیگیریم صادق باشیم و مهربون

چرا حس میکنیم از هرراهی میشه رفت .

.

.

.

خدایا من فقط تو رو دارم

هوامو داشته باش

نسیم سحر ...

ما را در سایت نسیم سحر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 19:30

سلام مهربان معبودم دنيا براي من وقتي زيباست که دلم به تو گرم باشد. به تمام دوست داشتن هاي بي حد و اندازه ت . به تمام لحظه هاي که همراه و همرازم بودي و صبورانه ياريم کردي. رفيق تمام لحظه هايم من بي تو درمانده تريم ... مرا لحظه ايي تنهايم نگذار که دنياي بدون تو برايم تاريک و ترسناک است. من خوش بخت ترينم چون تويي دارم ... تو با من چگونه يي ... آنقدر خوب هستم که ... نه، از مهرباني توست که مرا دوست داري نه از خوبي من ... چقدر بي وفا بنده يي هستم من.  نسیم سحر ...ادامه مطلب

ما را در سایت نسیم سحر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:39

این روزا حالم از همیشه بهتر است چون خدا هوامو داره

شاید مشکلات باشند و هیچ چیز عوض نشود ولی من حالم به لطف خدا خوب است

خدایا تو را سپاس بخاطر تمامی لحظاتی که هستی و عاشقانه هوامو داری

ای همراهترین همراه دوستت دارم

نسیم سحر ...

ما را در سایت نسیم سحر دنبال می‌کنید

برچسب: همراه من,همراه من باش,همراه منتظر, نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: جمعه 3 دی 1395 ساعت: 16:54

همیشه وقتی میهمون داریم خودمونو آماده میکنیم . دوست داریم همه چی مرتب باشه . فردا داره برامون مهمون میاد اونم از نوع خاصش چقد آماده ایم ؟!!!! چه حرفایی برا گفتن داریم ؟ اصلا چی بگیم ؟ بگیم بعد شما ما چیکار کردیم ؟ شهدا فقط یاد گرفتیم بگیم شرمنده ایم و باز هم میگیم شرمنده ایم .بعد از شما ما ...بعداز شما ما ........ما ....دستمون خالیه ....خالی آخه چی بگم الان که دارین میایین تو رو خدا بازم خودتون دست بکار بشین . نکنه دست از کار بکشین ، ما دیگه دل و دماغ هیچ کاری نداریم چشم امیدمون شمایید .یا علی ، فردا همه میاییم استقبالتون . شاید تنها کاریه که از دس نسیم سحر ...ادامه مطلب

ما را در سایت نسیم سحر دنبال می‌کنید

برچسب: شاهدان بصیر, نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 1:36

دوست خوبم سلام خودت بهتر از هرکسی میدونی که چقد دوست دارم چون در هر شرایطی همراه و همراز منی .خواستم بجای گله و شکایت ازت تشکر کنم . بهترین لحظه ها و بدترینشون کنارم بودی . پای درد دلم نشستی و پا به پای من خندیدی و گریه کردی .بی انصافی بود که همیشه فکر میکردم هوامو نداری ... تو به شیوه ی خودت هوای همه رو داری . منم یه راه و رسم تو احترام میذارم و اعتماد میکنم .اینار هم خواستم بگم تو خودت دست بکار بشی ، من تنهایی هیچ کاری نمیتونم بکنم . من به تو امیدوارم ...تو هم ....دوست خوبم برا همه چی ممنونم ازت . نسیم سحر ...ادامه مطلب

ما را در سایت نسیم سحر دنبال می‌کنید

برچسب: همراه همیشگی امام,من و همراه همیشگی ام, نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 1:36

صفحه بندی