
این روزا حالم از همیشه بهتر است چون خدا هوامو داره شاید مشکلات باشند و هیچ چیز عوض نشود ولی من حالم به لطف خدا خوب استxa0 خدایا تو را سپاس بخاطر تمامی لحظاتی که هستی و عاشقانه هوامو داریxa0 ای همراهترین همراه xa0دوستت دارمxa0...
ادامه مطلب
دوست خوبم سلام خودت بهتر از هرکسی میدونی که چقد دوست دارم چون در هر شرایطی همراه و همراز منی .خواستم بجای گله و شکایت ازت تشکر کنم . بهترین لحظه ها و بدترینشون کنارم بودی . پای درد دلم نشستی و پا به پای من خندیدی و گریه کردی . بی انصافی بود که همیشه فکر میکردم هوامو نداری ... تو به شیوه ی خودت هوای همه رو داری . منم یه راه و رسم تو احترام میذارم و اعتماد میکنم . اینار هم خواستم بگم تو خودت دست بکار بشی ، من تنهایی هیچ کاری نمیتونم بکنم . من به تو امیدوارم ...تو هم .... دوست خوبم برا همه چی ممن...
ادامه مطلب