
سلام مهربان معبودم دنيا براي من وقتي زيباست که دلم به تو گرم باشد. به تمام دوست داشتن هاي بي حد و اندازه ت . به تمام لحظه هاي که همراه و همرازم بودي و صبورانه ياريم کردي. رفيق تمام لحظه هايم من بي تو درمانده تريم ... مرا لحظه ايي تنهايم نگذار که دنياي بدون تو برايم تاريک و ترسناک است. من خوش بخت ترينم چون تويي دارم ... تو با من چگونه يي ... آنقدر خوب هستم که ... نه، از مهرباني توست که مرا دوست داري نه از خوبي من ... چقدر بي وفا بنده يي هستم من. بخوانید...
ادامه مطلب